Nieuws
Nieuwe versies ALV-stukken
Daar zijn ze dan, onze aangepaste stukken naar aanleiding van de feedback op de ALV. Even een kort bericht om de grootste aanpassingen toe te lichten. Je kunt de nieuwe documenten onder Mijn Vijfje > ALV Stukken > 2015-2016 of door hier te klikken.
Speer- en aandachtspunten
Naamsbekendheid
Bij het speerpunt zijn twee aanpassingen gedaan. Allereerste is het schrijven van een marketingdraaiboek toegevoegd. Wij willen een draaiboek schrijven voor komende besturen om Vijfje te promoten tijdens de KEIweek. De huidige aanpak waarbij alleen op Sportplaza een stand wordt bezet voldoet niet aan de ambitie van Vijfje. Hieraan gekoppeld willen we degelijk promotiemateriaal ontwerpen, wat de komende jaren gebruikt kan worden bij promotie-evenementen, maar ook bij thuisspeelavonden en thuiswedstrijden van V1 en VR1.
Naast dit draaiboek is ook de enquête toegevoegd om over langere termijn de naamsbekendheid van de vereniging te meten.
Oud-ledenbeleid
Bij het aandachtspunt oud-ledenbeleid hebben we duidelijker weergegeven wat de beweegredenen zijn om het oud-ledenbeleid dit jaar aan te pakken.
Studentikoosheid
Onder Studentikoosheid is onderscheid gemaakt tussen subdoelen en middelen. Daarnaast zijn er twee punten toegevoegd: het ontwikkelen van een Digitaal Veldjesklassement en het combineren en van een Nieuwelingenweekend met het Vijfjeweekend.
Doelstellingen selectieteams
Vanwege het feit dat we ons al een stuk in het seizoen bevinden, is er voorzichtig omgesprongen met het aanpassen van de doelstellingen van de selectie. Ze worden voorafgaand aan het seizoen opgesteld, aanpassen aan de huidige situatie moet zo veel mogelijk beperkt worden.
Dat gezegd hebbende is er wel degelijk geluisterd naar de feedback. Het streven naar het meedoen om een periodetitel is veranderd naar het streven naar het behalen van een periodetitel of de nacompetitie via de ranglijst. Dit is ambitieuzer, maar zeker niet onhaalbaar. Bovendien is vaker scoren uit spelhervattingen gewijzigd naar het structureel goed uit kunnen voeren van diezelfde spelhervattingen om zo meer duidelijkheid te kunnen scheppen in de eindbeoordeling.
Reacties
Log in om de reacties te lezen en te plaatsen